lördag 16 augusti 2008

Go kväll

Nu är halsduken klar! Ja jävlar, lite mer än 2 meter lång, stickad med stickor 4,5mm, 34 maskor bred.
Och nu är den klar! Och den är så snygg så. Har börjat på resåren till Harryn, och jäklar vilken skillnad det är på att sticka med 4,5mm (som garnet är gjort för) och 3mm!
Nåja, snabbt går det, för resåren är bara 16 maskor bred. Jag tror nog att detta blir bra.

Satt och kollade på Miami Ink en stund förut, och jag har tänkt så länge på att tatuera mig. Nån gång ska jag göra det. Nån gång i framtiden. Vill ha ett litet kors på sidan av baksidan av vänster smalben (där precis bakom fotknölen liksom). Ska nog till och med försöka skissa ihop det själv. Nån svart skapelse med lite växtlighet. Kanske kan få till något trevligt. Sedan har vi ju de fina smileysarna under mina tår. Nån smiley under någon av dem skulle inte sitta fel. För jag menar, hur många skulle lägga märke till något sådant ändå? Hur många kollar liksom under fötterna på folk varje dag?..

Ja.
Men nu ska jag hjälpa mamma att sträcka och vika en nytvättad duk, och sedan ska vi se på någon amerikansk komedi som började för en timma sedan. Och jag ska fortsätta på Harryn under tiden.

Älsklingen är osocial på bröllop.. Men jag älskar honom ändå. Tihi. Bara min älskling <3

Bengt, som är trött redan vid klockan 10.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP