tisdag 26 augusti 2008

Lalalaaa..

Idag är det tisdag. Jag har varit i skolan men nu är jag hemma igen.

Jag vet inte, jag är väck i huvudet.
Faktiskt, idag är en såndär dag när min hjärna bara känns som jävligt seg kola.

Laddningar, som vi läser nu i fysiken, är riktigt jobbigt att förstå sig på! Jag är inte helt på det klara med allt utav detta ännu, och jag hatar att behöva kolla i facit varje gång innan jag löser uppgiften. Det är så jobbigt att inte kunna!

Attans, nu kom jag på att jag inte räknat någon matte ännu idag. Det får jag ta och göra också då. Precis som jag upptäckte att jag har glosor i engelskan att plugga in.

Imorgon hänger Johanna med mig hem är det tänkt. Hon bjöd in sig själv både idag och imorgon från början, men nu dissa hon sin egen inbjudan ( :o! ) för att plugga engelska!
Men imorgon då!

Min formelsamling luktar spya varje gång jag öppnar den, mysigt värre.

Nu tog det slut, för mycket att tänka på.

Mamma sa ett "jag vill tänka på det" efter en lite längre diskussion (lite längre, lite) om navelpiercing igår. Har en "yes!"-känsla även om det antagligen inte blir nåt förrns jag fyllt 18 ändå.. men hoppas och försöka kan man ju alltid!

Slut som sagt!
Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP