måndag 25 augusti 2008

Mvg-barnet strikes again!

Prov: Delkursprov i Kemi A
Datum: någon av de sista dagarna innan sommarlovets början
Elev: Hanna Andersson, Nv1c

Maxpoäng: 64
Din poäng: 63,5
Betyg: Mvg ++
Lärarkommentar: Du är helt otrolig!

Fan va gött det känns att veta att man presterar så bra till och med de sista dagarna av ett helt läsår!
I alla fall. Ja. Lyckokänsla.

Och så.
Men nu ska jag sova.

En jävel snodde min fina 2000poängsby på tribalwars, och nu är jag sur på honom, men jag kommer kanske få en ny by i present av honom, bara för han har dåligt samvete. Kanske är lite glad då. Bytte stam till hans för den sakens skull, och hittade en ur min gamla stam där! Kul värre.

Men nu så är det så att jag har gjort läxor från det jag kom hem till typ halv 10, för så mycket läxor har jag!

Woho,
Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP