onsdag 20 augusti 2008

Onsdag morgon

Idag börjar alla lektioner då!
Ja. Det blir väl som det blir.

Idag är jag iklädd:
De svart/gråslitna stuprörsjeansen som jag köpte sist på H&M,
en svart stickad tröja med jätte-krage (såndär som faller i veck),
vitt skärp i midjan,
röda små hjärtan som örhängen,
röd ring,
röda skor,
röd skolväska.

Det är inte så mkt rött som det låter som, med tanke på att det röda bara är detaljer. I det stora hela ser jag svart ut. (haha).
Upptäckte att dendär pluppen som man stoppar genom örat trillat loss återigen från de örhängena jag tänkte ha (de jag fick av älsklingen från rean på Åhléns). Suck. Får väl limma dem igen eller nåt. Om jag hittar fnutten vill säga.
Ja. Men jag hittade röda små hjärtan istället. Det blir nästan lika bra.

Ja. Om en halvtimma ska jag gå till bussen. Det är så härligt att vara uppe tidigt! Nu kan jag fixa med något mer, eller sticka lite, eller göra något annat eller bara stirra rakt ut i luften.

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP