fredag 22 augusti 2008

Ingen sovmorgon!

Jistanes vad man inte hinner med allt man vill när man inte har sovmorgon!

Nu ska jag gå till bussen om typ 10 minuter.
Och jag är inte hemma igen förrns typ 9-10 ikväll.
Och jag hade glömt hur liten tidsfrist det är när man börjar 8.25 på morgonen och tar bussen som är inne på stationen 10 över. Jag vill inte komma försent till första spanska-lektionen!
Icke!
Attans. Nu kommer jag verkligen få speeda. Bättre gå än ta bussen från stationen till skolan. Ibland är jag faktiskt framme lååångt innan den. Men ibland strax efter den med.

Nåja. Jag har 3 lektioner idag. Vanligtvis 4. Men engelskan är inställd. Så med den håltimman vi redan har så innebär det 2 låååånga hål idag. Plugga låter som en bra idé.
Men nu är jag uppstressad över det där med att hinna till första lektionen. Det brukade gå på håret förut, men det var innan de höll på att bygga utanför skolan. Nu är det värre. Jistanes. Jag får samla adrenalin och spurta.
Lol, låter jag lol? Ja det gör jag nog. Men jag tänker inte komma försent! Jag är en mvg-elev i spanska, läraren ska inte få fel första intryck av mig!

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP