lördag 23 augusti 2008

Hickajävel!

Förbaskade hicka, nu har jag hickat sedan jag blev klar med middagen!
Hela kroppen rycker till som om man fick en sådär elchock varenda gång (ni vet, såndär "clear! .. 3 .. 2 .. 1 .. *världes stöt för att få igång hjärtat*). Precis så hoppar jag till varenda gång jag hickar. Men det är då fan att den inte ger med sig! Förstör mitt skrivande! Hela jag och hela datorn hoppar ju till hela tiden. Bah!

Jahaja. Nu har jag hämtat kläder hos mamma. Lalala.
Snart ska vi åka till farmor. Lalala.
Och jag är fruktansvärt sugen på nåt sött!

fan, jag trodde den sluta, men nu kom den tillbaka likförbannat!
Aj i alla hickamuskler! (dedär under lungorna, och dom där på sidan på halsen ni vet.. )..
Kan inte kroppen inse att jag inte har några gälar, så det är lönlöst att försöka byta system? Jag har inga gälar, så stäng inte mina lungor för att dra vatten över gälarna då! Jag simmar ju inte ens..

Bengt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP