lördag 16 augusti 2008

God morgon!

Nej nej, jag vaknade inte nu. Jag vaknade faktiskt vid 11.

Haha, jag måste bara berätta en sepegrej!
Jag drömde inatt, nån gång, eller om jag inte riktigt drömde utan var mitt emellan dröm och vaket tillstånd, i alla fall, att jag tog av mig mitt nattlinne. Värsta sepegrejjen. Så när jag vaknar på morgonen är jag följaktigen utan nattlinne. Herregud. Vad har det flugit i mig?
Det värsta är att jag minns att jag vaknade till för en stund medan jag tog av mig nattlinnet och tänkte "varför gör jag såhär för?!" och sedan somnat om typ. Hallå eller.

I alla fall. Idag är jag ensam hemma. Och det är två dagar kvar tills skolan börjar. Jag ska försöka röja upp en aning här, och så ska jag försöka sticka klart halsduken, och sedan ska jag duscha har jag tänkt mig, och så ska jag spela lite dator hoppas jag, och så har jag satt in lite foton i mitt fotoalbum men det är massor kvar så det ska jag nog också försöka bli mer klar med, och så ska jag plocka ihop skolmaterial inför den nya terminen, rätt antal skriv- och räknehäften och sådant och sedan så ja.

Älsklingen är på bröllop idag. Och idag fick jag också reda på att The Poodles kommer spela på Liseberg på Tisdag. Kan vara en kul grej att gå dit. Visserligen har skolan börjat, och de börjar spela klockan åtta. Men hallå eller, det är ju ingen som behöver betala någon biljett för att se dem, bara inträdet till Liseberg, så chansen är väl ganska stor att det bara är någon timma och att man därför kommer hem i ganska normal tid ändå. Hoppas att jag kan ragga upp någon kompis att ta med mig. Hade vart lite skoj. (skrev skog där först.. ).

Bengt. Typ.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP