torsdag 21 augusti 2008

Men nejeee..

Nu är jag uppe för sent. Klockan är halv 11!
Jag har faktiskt suttit med läxor ända till nu. Från klockan typ halv 7 till mer eller mindre halv 11. Känns.. bra?

Och helgen är fullspäckad!

Imorgon, fredag, blir jag hämtad direkt efter skolan, då far vi upp till Vårgårda (skrev vålberg först.. tror jag tänkte lite på dig älskling <3 ) för att se när min storebror hoppar fallskärm!
På lördag blir det sedan grillfest hos farmor, hoppas nån skojsig kunsin kommer dit också, så jag slipper känna mig så ensam.
Och så på söndag, ja då är det kalas för Monica här hemma!

Jah! Och när ska jag hinna göra alla mina läxor och dret då?
Jo, imorgon när vi åker (ca 2h varje väg) ska jag passa på att läsa engelskaromanen (glöm inte den inför skolan imorrn Hanna!). Och sedan så.. Vet jag inte! Det är väl därför jag gjort det mesta jag kan nu idag.
Men imorgon kommer både spanskan, och matten, och Cad-Tekniken, och kanske får jag läxor i det med. Då blir det värre. Men det fixar sig. Det gör det alltid. Nånstans finns det lite tid över.
Såja såja.

Men nuså ska jag sova!
Fan, kom just på att jag bara tagit med mig kläder för 5 dagar hit. Och nu ska jag ha kalaskläder för 2 dagar till!
Jag får nog ta en sväng till mamma på lördag förmiddag.. för på fredag hinner jag ju inte.. Då är jag hemma typ vid 9. Fasiken då. Vad ska jag göra nu då?
Bah. Hoppas inte vi åker till farmor Allt för tidigt.

Men sova sova! Jag kan inte göra något åt det nu, så lika bra att inte stressa upp sig.

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP