söndag 10 augusti 2008

Ego?

God morgon gott folk! Jag är så sur på mig själv för att jag inte la mig i tid igår!
Det blir bara senare och senare ju.. Jag började med att lägga mig 11 och gå upp 9 uppe i värmland, men nu verkar det som att jag blir så pigg så jag inte kan sova om kvällarna och igårkväll gick jag och lade mig vid halv 1. Jag vill ju lägga mig i tid!

I alla fall så sysslade jag med något mäkta egoaktigt igår. Eller ja, jag tycker det är lite fräsigt sådär, men de flesta skulle nog kalla mig väldigt ego.
Såhär är det. Ni vet sådana där idoltröjor? Typ med Elvis-silhuett på framsidan, och så hans namnteckning där bak? Ja, ni vet nog. En sådan gjorde jag. Fast, med mig själv! Hah! Ganska snyggt, men väldigt egocentriskt kanske. Tänk att gå runt med en tröja med mig själv som idol. Haha.
Vill ni se så har jag laddat upp en bild på framsidan och en bild på baksidan!
Vad tycks? Ha.ha.

Ja. Nåt. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är trött. Jistanes jag har inte druckit något alls idag än! Detta måste ändras på!

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP