fredag 8 augusti 2008

Nu så!

Ja. Allt jag vill skriva som aldrig blir skrivet då.
De kommer i en fin lista här:

- Mina sociala framsteg (med exemplet Säfflebussen från Värmland)
- Allt jag är och vill vara (med två olika vinklar; utseendemässigt och kunskapsmässigt)
- Sagan om min pappa (ja, han är intressant)
- Sagan om min mamma (här finns en del att berätta.. ni skulle bara veta!)
- Mina ambitioner att någon gång skriva en bok (och varför det är omöjligt)
- Dagens barn/blivande ungdomar (någon mer än jag som tycker att barns attityd mot äldre ungdomar har förändrats?)
- EU:s nya förslag (som överträffar FRA-lagen med hästlängder)
- Röda väskor (och varför det är så omöjligt att hitta dem [inlägg om detta kommer faktiskt snart] )
- Recension av boken Syskonkärlek (tillsammans med tips på andra bra böcker jag läst.. varför skriver jag aldrig den?)


.. Det var då det jag kunde komma på för tillfället. Jag kan nästan till 100% lova att det ligger nästan lika många glömda idéer pyrande nånstans i det inre dunklet av min hjärna som dem jag just skrev upp..

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP