söndag 24 augusti 2008

Söndag kväll..

Jahaja. Och så skulle man då upp till skolan imorgon igen.

Denna helgen har gått fort, skitfort.
I fredags kollade vi på min fallskärmshoppande bror, igår var vi på grillfest hos farmor, och idag har Monica haft kalas och jag och Henrik kollade på Sex and the City-filmen.

Dessutom har jag räknat några tal i matte och kört fast i slutet utav de talen det är meningen att vi ska räkna imorgon.
Sigh.

Jobbigt dehära. Och jag har en känsla av att jag kommer vara ganska död imorgon morgon, och då ska jag även packa ihop det sista jag ska ha med mig till mamma.
Så därför ska jag låta bli att ens ha ambitionen att hinna med en sväng förbi datorn på morgonen. Så ingen morgonblogg! Ni får överleva, jag hoppas det inte stör eran dag allt för mycket! ..

I vilket fall och så. Nu ska jag alldeles strax prata med min alldeles egna älskling en kort stund innan jag ska sova, klockan är ju trots allt över 10, och jag ska upp om mindre än 8 timmar.

Ja.
God natt alla männskor, imorgon väntar mig en hemsk dag. Om jag inte minns fel ser mitt schema ut såhär:
Börjar 8.25. Har Cadteknik A, Spanska steg 4, Kemi, Lunch, Matte, Svenska, Fysik.
Men jag kan ha fel.. Men nej, jag tror det var så. Slutar i alla fall 16.30..

Härligt härligt!
Godnatt alla små pluppar!

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP