onsdag 6 augusti 2008

Och vi fortsätter med igår..

Igår var jag i karlstad med älsklingen!

Så det så ^^

Nej men, jo, men. Vad tänkte jag på?

Jo, vi handlade lite grejjer vi. Eller jag i alla fall. Han handlade.. ingenting.
Jag handlade för min del en väldigt snygg röd plånbok för 39 spänn, och tre snygga skrivhäften som kommer matcha dem jag hade förra året väldigt snyggt (jag har två kvar utav dem..).
Dessutom såg jag ett väldigt gulligt ljus, med en trevlig text på (passande? ^^).. men det köpte jag inte.
Och inte älsklingen heller.

Och vad mer?
Jo, jag lagade min fantastiskt goda (skryt..) sambal o'elek-kyckling till middag/kvällsmat, för vi åt inte förrns typ vid 9 på kvällen..

Bengt för denna stunden!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP