lördag 30 augusti 2008

God lördagsmorgon!

God morgon mina vänner! Här sitter jag och inte orkar göra någonting alls. Fast att jag borde. Får väl snart plocka fram böckerna och läsa/räkna lite.
Suck.. jag orkar inte..

Vaknade och fann ett jättegulligt sms från älsklingen i min mobil, så nu är jag glad för hela dagen <3

För övrigt har jag blivit utnämnd till ledare utav stammen jag tillhör på tribalwars. Ingen behöver fatta, bara förstå att jag är glad för förtroendet. De gamla ledarna ska byta stam, och de tyckte att jag skulle bli en bra ny ledare. Tihi, det är bra att göra gott intryck på folk.
(Om ingen förstår det så är jag mer glad för intrycket jag gör på folk, än just exakt att jag ska bli ledare för en stam i ett spel, även om det också är roligt! ).

Men nu måste jag göra något vettigt. Och ikväll vill jag spela sims! (som om det kommer bli av ändå..).

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP