lördag 23 augusti 2008

Min mobil.

Ja, utöver att den är en Sony Ericsson s500i, så tänkte jag berätta intressantare saker. Till och med intressantare än att den är fullproppad med massa bra musik.
Men bara för att ni ber om det så ska jag snart lägga upp en lista (länkade) låtar, ett urval av dem bästa.
Men först detta. Det får bli nästa inlägg, innan jag sovar för ikväll.

Min mobil är väldigt viktig för mig, av den ytterst trevliga anledningen att den är fylld med små bevis på att alla mina vänner, nära och kära, faktiskt uppskattar mig på ena eller andra sättet. Helt enkelt bevis på att folk tycker om mig precis som jag är.
Tänkte dela med mig av några av de inte allt för privata bevisen, med tillhörande sägare.

"Jadå <3 min fina älskling <3" - Robert
"Min sötsura älskling <3" - Robert
"Nej <3 kan inte sluta att älska dig <3" - Robert
"Ja <3 jag e din och du e min <3" - Robert
"Du e söt :)" - Robert
"Du har sött ansikte :3" - Viktoria
"Älskipälski är i skolan <3" - Robert
"Klart vi inte har nåt emot dig xD e du go eller XD alla gillar väl Söt-Hanna :3" - Josefin
"Saknar dig älskling ^^ <3" - Robert
"För mitt hjärta e halvt utan dig <3" - Robert
"ja du är tjock ;) Nej det är du inte <3 God natt sov gott :)" - Viktoria
"Älskar dig <3 Tack för att du finns <3" - Robert
"Lilla hanna "/ stackars lille get <3" - Viktoria
"Jag behöver dig <3" - Robert
"Kan du gå in på msn? Saknar dig ffs >_<" - Josefin
"Haha du är het ;)" - Viktoria
"Du är finare :)" - Robert
"God morgon Sötnows ^^" - Viktoria

Där var ett litet urval. Alltid när jag blir deppig eller något, så kan jag alltid sätta mig och kolla i min mobil, för där finns det ju bevisatt att det finns folk som gillar mig också :3
Fast då tillkommer bara momentet att stå ut med min mobils otroligt tröga hantering av mina nästan 800 meddelanden i inkorgen.. Men ändå!

Bengt är snart tillbaka!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP