fredag 8 augusti 2008

Okej. Jag är 3 år efter här änna.

Förlåt förlåt, jag vet att jag har skrivit säkert 5 gånger idag, men nu upptäckte jag en grej hära.

Kolla in detta blogginlägget:


sko dig rätt nu!

2005-09-16 @ 09:15:55
Ja det kommer väl inte som en överaskning att det är runda tår som gäller på skor nu? Det tycker jag det gjort länge nu! Men idag skriver allafall Sofi Farhman att det är goodbye spetsiga, välkommen runda!

Lite inspiration här!

Sofi ger också tips om vad din höstgarderob bör innehålla! Röda detlajer är stort! Skulle kunna tänka mig en röd väska, och röda handskar kanske. Men det blir nog inte lätt att hitta!

(länk till originalsida)


Runda tår på skor är min absoluta favorit! Mina tår får inte plats i spetsiga utan att det ser helt fel ut (ja, jag har ganska breda och fula fötter.. ). Och röda detaljer då! Jag äääälskar röda detaljer!
Jag kände mig för en sekund helt rätt ute för första gången i mitt liv. Tills jag insåg att det var skrivet 2005. Ha ha. In my face.
Men vad är man för männska om man inte vågar följa sin egen stil?
Jag tänker då klä mig i allt jag tycker är snyggt, varesig omvärlden ska tycka tvärt om som mig och göra det förbannat svårt att hitta saker eller inte!

Ville bara hänga ut mig själv lite..!
Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP