lördag 9 augusti 2008

En Harry!

Nu har jag letat upp beskrivningen som jag ska sticka älsklingens mössa efter! Den finns här, om man scrollar ner en bit. Och den heter Harry.
Jag ska sticka en harry. Haha.

Surfade runt ännumer, och kom in på dehär med fingervirkning. Nån annan som minns dem? Dedär långa korvarna man gjorde på fritids när man var liten?
Jag minns, det var kul!
Och det gick fort..
men vad kan man ha en fingervirkad korv till egentligen?
Nåja..

Och nu ska jag nog se på någon film som heter typ Dum och Ännu dummare. Eller något liknande (ni fattar). Konstigt att den går en så konstig tid. Men jag ska nog sitta och sticka under tiden.
Så kanske älsklingens halsduk blir klar nu..

Och ja. Vad mer?
Jag är helt ensam hemma. Ingen annan hemma. Min bror har flytt fältet och pappa och Monica är på något kalas eller något. Jag är ensam. Ensam ensam. Tråk.

Och angående skolarbetet:
Jag har kollat i fysikboken i 2 timmar liksom, och känner mig ändå någorlunda uppdaterad (inte på långa vägar färdiglärd dock), så om jag kan få in såpass mycket efter två månaders ignorering av dess existens, så tror jag att skolterminen kommer göra susen för att bringa det åter upp färskt i minnet.
Jag menar om det tog två timmar, så borde 20 timmars pluggning (2 timmar om dagen, i två veckor [exklusive helger]) räcka alldeles utmärkt för att få en ganska bra och ingående översikt.
Nu säger vi så i alla fall! Och jag ska kolla mer på det imorgon.. har ändå gått över fysiken, matematiken och mer än halva kemin idag. Spanskan, resten av kemin och så repetitioner av det övriga får vänta till imorgon.

Nu har dum och dummare börjat.
Det var något mer jag tänkte på!
Shit the same.

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP