torsdag 28 augusti 2008

Idrott

Hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata..

Hela min dag idag domineras av ordet idrott. Det är för störande för att kunna plockas bort ur vägen och ge plats åt alla positiva saker.

Hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata hata..

Jag vet, ni tycker jag överdriver. Men NEJ jag avskyr verkligen idrott. Jag går naturvetenskap, det har inget med idrott att göra! Nada alls. Möjligtvis den teoretiska delen av idrott, det skulle kunna förknippas som ett område av biologin. Men icke den där delen när man ska röra på sig. Jag kommer aldrig, aldrig någonsin att ha nytta utav att fjanta runt efter en boll eller hoppa över en pinne när jag senare blir forskare/tekniker/ingenjör. BAH.

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP