onsdag 27 augusti 2008

Onsdag kväll..

Usch jag insåg just för en stund sedan att jag har idrott imorgon. Hatade idrott. Utomhus. Fy fasen. Jag hatar seriöst idrott. Jag skulle hellre.. ja.. jag skulle hellre typ äta hundbajs [ = äckligt :o]eller gå omkring en hel dag spritt språngande naken [ = skämmigt :o] om jag bara fick slippa idrott för resten av mitt liv.
Varför har vi ens idrott på nv-programmet? Det sänker ju bara medelbetyget för alla männskor som viger sina liv åt att lära sig ur böcker. Vi har inte tid med att få mvg i alla andra ämnen om vi måste utöva massa idrott på fritiden (och tro mig, det måste man om man vill ha mvg)!
Näe, när jag bli politiker, då ska jag ta bort idrotten från nv-programmet!
Okej, snällt av skolan att vilja ge oss lite motion, men guess what? DET ÄR INGET NI BEHÖVER BRY ER OM. Vi är där för att utbilda oss. Inte för att bli barmhertigade över.

Ja. Johanna var här idag, och det var kul! Vi.. gjorde massa saker.. Typ, spelade Step Mania, kollade på HomeCrafter och BodyShop till sims 2, samt tog reda på hur man gör simmarna längre/kortare! Sedan så kollade vi runt efter massa humor på internet. Och tyvärr är min humor seriöst dålig. Och nästan inget är kul. För, för att jag ska anse något vara kul så måste jag skratta rakt ut åt det (vilket jag gör lätt när det faktiskt är kul, jag är lättroad, om man gör det på rätt sätt), inte bara tycka det är lite smålustigt.
Det finns inte mycket som faller under denhär beskrivningen tyvärr. Jag kan väl delge en sak som jag skrattar åt väldigt mycket! Så nu vet ni på vilken nivå min humor ligger..

Ja. Snart så börjar finalen av project runway! Innan dess ska jag försöka hinna med att duscha och räkna lite matte!
När jag gick hem från skolan idag så var min skolväska helt tom på böcker! Vad är detta?!


Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP