onsdag 27 augusti 2008

Tjoho! Min gamla pianolärare!

Jippie! Nu är jag glad, riktigt glad!
Jag får tillbaka min före-detta-pianolärare-som-mystiskt-försvann-för-några-år-sedan!
Woho, nu är jag glad glad! Heja för att jag kommer få spela klassisk musik igen! Jag har längtat efter det! Woho!

Attans bara att jag spelar 18.30 på torsdagar, så att jag preciiiis missar 18.45-bussen hem. Spelar ju då till 18.50. Attans. Detta innebär alltså att jag måste betala för mina hemresor om jag reser med buss. Attans. Men, det får vara. Kanske kan jag flytta lektionen 10 minuter bakåt, om jag har tur. Annars får det vara i vilket fall, för nu är jag glad att jag har denna läraren!

Woho!
Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP