lördag 2 augusti 2008

Lite ledsen i ögat

Ingen läser min blogg :(
Fast.. alla kanske har mer intressanta saker för sig. Precis som mig!
För jag har ju inte precis skrivit megamycket sedan jag kom upp hit till värmland.
Dels för att jag hittar på annat (wow (ej world of warcraft, utan uttrycket), jag har ett liv utanför datorn!), och dels för att Roberts bror sitter dygnet runt vid den enda normala datorn.

Men visst, lite tråkigt att se att ingen känner för att läsa vad jag skriver. Men jag tänker skriva ändå!
Det kan ni ge er fan på! Jag tänker inte ge upp, ju mer ni dissar mig, desto enträgnare blir jag! Argh, fast det funkar ju inte så. Om jag inte infiltrerar era datorer och trycker upp min blogg i ansiktet på er.

Äsch. Nån gång kommer jag väl bli intressant. Jag tänker dock inte göra som Blondinbella, som hävdar sig som följer;
"Jag startade min blogg för att uttrycka mina politiska åsikter, men när jag märkte att ingen bland ungdomarna var intresserade att läsa om politik så började jag blogga om mode istället!".
Bah. Man ska väl skriva om det man själv vill? Snacka om att jaga läsare. Hellre skriver jag all min skit i min ensamhet än att börja blogga om saker som är totalt jävla ointressant (typ fotboll och allmän sport, vad alla kändisar har för sig hit och dit, vad man bör och inte borde ha på sig vid ditten och datten och all annan dret).

Bengt, som nyss bakat jättegoda bullar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP