torsdag 28 augusti 2008

Allmänt hatad..

Jag känner mig allmänt hatad idag faktiskt.

Min pojkvän dissar mig nästan totalt.. han förstår nog inte riktigt att jag ignorerar honom. Kul att han inte ens märker att jag är mindre social än vanligt..

Alla andra orkar bara inte riktigt med mig. Eller jo, jag var faktiskt med Johanna en stund i stan. Jag lånade en bok om ryggradslösa djur.

Henrik är jobbig som vanligt, han väckte mig imorse den störungen. Nu har han kompisar på sitt rum, en av dem jag varit kompis med tidigare. Rådissad. Spela roll. Han är ju inte här för att träffa mig precis.

Till och med på TribalWars känner jag mig mest ivägen..

Ja, HELA VÄRLDEN verkar inte riktigt orka med mig idag.
Stackars mig..
Är jag verkligen så jobbig.. ?

Bengt.

1 kommentarer:

Anonym,  7 september 2008 kl. 16:13  

Jag ignorerar eller hatar aldrig dig :(
Tro det eller ej men du är alltid lika värdefull för mig varje dag <3

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP