söndag 10 augusti 2008

Skor också!

Attans vad jag hittar kläder.
Blev sugen på att surfa runt efter lite skor också.
(varför har jag fortfarande inte börjat plugga?)

Kolla in dessa! Tror jag vill ha mig ett par sådana eller liknande i vinter. Vad tycks?

Dessutom är jag på humör för att skaffa ett par nya klackförsedda ersättare till mina förra skor som gick sönder. (jag sörjer dem fortfarande! Finns de kvar på rean så ska jag fanimej skaffa dem!). Finns de inte kvar, så vill jag nog ha något typ sånthär. Ja, nåt snarlikt i alla fall, som ändå passar mina fötter.

Men Damn jag måste köpa dem på rean! Jag älskar dom skorna vafan. Skor som man tycker är perfekta från första sekunden är ovärderliga för helvete!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP