söndag 10 augusti 2008

..

Alltså varför gör jag allt annat än att plugga fast att jag vet att jag borde?
Jag har fastnat i datorn. Jag lovar, datorer är farliga när det gäller att kunna gå ifrån något fort! Det är omöjligt!

Men nu har jag vimsat runt lite till i gimp (verkligen inget avancerat) och snacka om att jag fick fram en bra förlaga till en snygg framtida fondvägg! Kolla in! Tänk er den, med fortsatt vita väggar från den vänstra sidan, och fortsatt svarta väggar från den andra sidan (med fördelningen att det blir två vita väggar, och en svart) som möts på typ andra sidan rummet! Gud vad snyggt säger jag bara!
Jag är förälskad. En sådan vägg ska jag ha i framtiden!
*dreggla*

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP