lördag 23 augusti 2008

Jag är så omogen!

Mahah. Nu har jag varit på grillfest hos farmor. Hon gör massa god mat <3

Mina kusiner Jennie och Joachim/Joakim (blir inte klok på stavningen där) kom också dit, och det var mycket trevligt.

Vi lyckades segla in på "Kärlek tur och retur" på teven några gånger, och Varenda Jäkla gång hamnade vi mitt i en sexscen och bytte kanal igen. Undras om den nedrans filmen nånsin handlade om nåt annat än det?

På reklampausen såg vi nån fin parfym de gjorde reklam för, som tydligen hette "Bruno Banani". Alltså vad tänker utvecklarna? Vem associerar inte Bruno Banani > Brun banan > BAJS .
Vem fan vill gå runt och lukta bajs?

Och nu på vägen hem lyssnade vi på 11-nyheterna på reklamen. Självklart pratar de om dendär grejjen mellan Ryssland och Georgien (inte riktigt fattat det där heller, ingen berättar om det i skolan, och jag har aldrig kollat nyheter så..), och snackar hela tiden om någon stad som börjar på "kiss*****". Minns inte ens hela. Men pappa svängde till det fint med "kissobajsi", som lät väldigt likt det de sa i radion, och där kom ett fint skrattanfall från min sida. Jag är visst inte ute ur kiss-och-bajs-åldern än. Så mogen är min humor!

(Ja jag tyckte det där med Bruno Banani var roligt med..)

Bengt är trött?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP