tisdag 28 juli 2009

What to do?

Ja, vad ska man hitta på idag då? ^^

Jag vet faktsiskt vad jag ska göra, det bestämde jag redan igår =)
Jag ska åka till pappa. Dels för att jag kom på att nästa vecka så kommer jag vara hos Robert när vi egentligen ska vara hos honom, och förra veckan åkte han till stockholm så då var jag kvar hos mamma den veckan med. Summan av kardemumman: jag kommer inte träffa pappa på väldigt länge. Så då åker jag och besöker honom då. Dessutom vill jag flytta över mina fint sorterade filer från hans hårddisk in i min dator och radera all oreda jag har i den just nu. För det är först då jag kan börja lägga in musik i min iPod som jag fick. Flyttar man på den sen så dampar programmet tydligen, så nu har jag liksom blivit lite otålig med att flytta över dedär filerna ^^
Dessutom behöver jag ju min resväska om jag ska till värmland, och den står hos pappa för tillfället =)
Och så ska mamma äntligen få dendär förbaskade tavlan som ingen verkar vilja slänga men ingen vill hänga upp på väggen ändå..

Nåja. Elvis var jättemysig alldeles nyss ^^ Hoppade upp till mig i sängen när jag satt och höll på att smsa och Krävde uppmärksamhet på en gång. typ " du SKA klappa mig NU! Annars jävlar!" Han är så gosig, och så kelig, han var inte ens rädd för att vara i mitt knä, han klättrade upp där helt själv ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP