lördag 11 juli 2009

Min 18årsdag

.. är inte idag. Den är på Torsdag nästa vecka. På grund av det ska jag ha kalas här hos pappa idag (lördag alltså). Det kommer ca 20 pers, plus minus fem typ. I alla fall. Jag håller på att baka tårta (har gjort hälften, ska göra resten när jag vaknat igen).

På torsdag då så ska jag, mamma och Robert gå på bio och se Harry Potter och Halvblodsprinsen. Detta var mitt förslag. Kanske äter vi ute också. Så spenderas alltså själva artonårsdagen =)

På lördagen därefter då, 2 dagar senare, är det kalas hos mamma. Vilka kommer? Robert, och mormor. Och så Josefin och Oskar. Känns lite snopet. Hade hoppats på Mikael och Leon också.. men icke. Nu blir det ju mer "kompiskalas" än släktkalas nästan. Jag är deppig. Men flyttar vi det kan nog Robert inte vara med eftersom han jobbar. Så då blir det ännujobbigare. Nåja. Jag får väl vara glad, och tänka på att jag spenderar ju ändå själva födelsedagen på ett bra sätt som jag är helt nöjd med =)

(varför är det alltid jag som hamnar i klämm och blir sketen i i denna familjen? Mamma, jag menar inget mot dig (hon har alltså börjat läsa min blogg, om ni undrar xD) jag menar att naturlagarna allmänt verkar vara emot att bry sig om mig! )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP