lördag 4 juli 2009

Gårdagens fångst =)

Vart ju och shoppade igår, och jäklars vilken bra shoppingdag det var! Fast att väskan jag egentligen åkte dit för att skaffa hade försvunnit (jävla skit.. spanat på den i säkert ett halvår "/ ), så blev jag nöjd till slut ändå :D

Här är vad jag lyckades inhandla:


2 blusar och 1 kjol, alltihopa på rea, så de gick på 259 kr totalt! :D


En var helvit då, den andra rödprickig.. om det inte syns på första bilden :o


sedan så halvt köpte jag, halvt fick av älsklingen, dessa små hårdekorationerna ^^
Dividerade i om jag skulle ta vita rosetter istället, för det fanns också, men sen kom jag på att jag ska ju bli platinablond så det är ju ingen idé :D Då kommer de knappt synas sen :)


och så fick jag denna sjalen av älsklingen också :) tack älskling <3

alltihopa detta på alla bilderna gick på ungefär.. 360 kr. Det är lika mycket som flipflopsen min bror köpte igår.. vem handlar smartast? ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP