fredag 3 juli 2009

God morgon =)

Fyfan vad jag har sovit dåligt inatt. Riskerar att få migrän om jag inte sköter mig rätt idag. Gick och lade mig alldeles för sent, med huvudvärk, och vaknade med värre huvudvärk. Har druckit massor och knarkat ipren så nu kanske jag överlever dagen. Lägger mig dock tidigare ikväll tror jag bestämt!

För övrigt gick årets första dopp av stapeln igårkväll!
Tre av Roberts kompisar, hans bror och så han och jag, vi for ner till någon vik och badade vid typ 10 på kvällen. Har lite bilder från detta (dock inga på mig eftersom jag höll i kameran.. svårt att bada då xD En av hans kompisar tog dock några bilder där jag och Robert är med.. vet inte hur jag ska få tag på dem bara! xD)
Här kommer bilder:



.. hopp och skutt :D Alla for av bryggan på snitsiga sätt utom jag som mes-gick-i bredvid bryggan och höll mig där xD



Hihi Robert ^^


himmelen var fiin! Men det blev jättekallt när solen gick ned!


alla badjävlarna på samma kort (utom jag då.. xD)


Det var en snäcka som for iväg, och den studsade :O nästan tuffast är ändå att jag fick det på kort xD


Snacka om att jag ska redigera denna bilden när jag kommer hem. Den kommer bli sjukt mycket ännusnyggare!


Men idag ska vi till stan, så nu är det väl dags för mig att göra mig i ordning =)

1 kommentarer:

sani 28 juli 2009 kl. 12:36  

haha robert hängmage?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP