onsdag 15 juli 2009

Äggklocka

Titta vad jag fick av Robert idag ^^ Vi var inne på Clas Ohlsons och jag såg en så söt liten äggklocka. 15 kronor kostade den. Jag fick den ^^

På Clas Ohlsons var vi för övrigt för att hitta ett cykellås, eftersom det blev problem när dataverkstasnubben skulle komma hit imorgon. Glömde fråga honom vad det skulle kosta med. Glömde typ allt jag skulle säga. Men det blir nog bra ändå. Lämnar en lapp till honom på köksbordet, mamma kommer vara hemma. Men det innebär alltså att mamma inte kan köra oss till min bror, och det går inga bussar från mamma till dit. Därför får vi cykla en bit och ta bussen därifrån. "wiho". Därför skaffade vi alltså cykellås.

Klockan 11 imorgon ska vi vara hos min bror, tror vi kanske blir en liten stund tidiga. Hoppas att det inte gör något dock. Men det innebär i alla fall att jag måste gå upp klockan 8 på morgonen. Därför är det läggdags nu =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP