tisdag 14 juli 2009

God morgon =)

Idag blir visst en rätt sysslolös dag, vi kanske åker in till stan jag och Robert i och för sig. Jag har börjat avverka alla samtal jag skulle göra idag: Ringa pappa om ett visst program som behandlar min e-legitimation till banken innan jag kan skicka iväg datorn på support (rätt viktigt att kunna komma åt banken efterråt ju..), ringa Martin (storebror ^^) och höra om det passar sig att vi hälsar på någon dag, och ringa datorsupport gubben/killen (aah, vet bara ett namn inget mer >_<) och höra om han kan fixa min dator.

Ringde pappa, och det visade sig att pappa var hos Martin så där vart det två flugor i en smäll. Datorsupportkillen kvar. Mitt första riktigt "viktiga" samtal kan man väl säga. Ett samtal som leder till lite betalning hit och dit och att jag lämnar ifrån mig min dator (hur ska jag överleva utan min sega hög till patetiska försök att vara en bra dator?! ... >_<). Ja. Nu är det ju bara telefonfobin kvar. Men eftersom jag klarade av att prata så bra nyss, så borde jag nog rida på vågen och ringa innan det går över. Även om det inte är samma sak att prata med familj som det är att prata med okända människor..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP