torsdag 9 juli 2009

God morgon

Nej nu är jag irriterad. Vet inte egentligen varför jag blir förbannad av detta, men varje gång Robert ringer mig och det är dålig täckning i mitt rum så är det han som råkar ut för min vrede. Det är så SJUKT irriterande när han bara sitter där och säger sitt slöa "hallå..? hallå? Hallååå?" (tänk det nu med slö röst också..) och man hör honom hur bra som helst men han bara inte vill lyssna tillbaka!
(jamen jag fattar väl att han inte ens hör nåt men DET IRRITERAR MIG och då fokuserar jag ilskan mot honom >_<)

Så nu är jag irriterad. För Robert ringde mig just och detta scenariot utspelade sig. ARGH.

Dessutom jävlas busstiderna med mig, och mamma skjuter upp tiden vi ska ses hela tiden, så att jag får ännumera jävla dödtid som jag inte kan göra något vettigt med fast att jag har massor att göra och blir sjukt stressad av det! Åh jag älskar mitt liv just nu. inte.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP