torsdag 23 juli 2009

Tråkdag

Jag har spelat the sims 3 hela jävla dagen xD Inget intressant alls över huvud taget alltså. Ungarna tar en hel jävla evighet för att växa upp tyckte jag.. tills jag insåg att inställningarna var ställda till "lång livstid". Tror jag ska dra ner den mätaren lite imorrn, när ungen precis blivit tonåring så jag inte sabbar nåt eller något sånt..

Nåja, katterna.. kommer fortfarande inte överens. Men lillekillen smög fram till henne när hon satt och åt, var typ max 25 cm ifrån henne. Gick jättebra tills hon såg honom. Men nu har vi fattat att det är hon som är rädd för honom, och att det är därför hon morrar när han kommer för nära. För nu sitter han vid trappan, och hon vill upp, och hon vågar inte gå i närheten alls. Hon är rädd alltså, och han bryr sig inte. Han vill bara ha en kompis, och hon är bara rädd för honom. Och nu har de förflyttat sig så de sitter vid mina fötter här under vardagsrumsbordet och morrar. Hon morrar alltså, han är bara konfys.

Nej nu ska jag sova och sluta prata om mitt tråkiga liv.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP