fredag 24 juli 2009

Strumpor

Jag har en miljon ofärdiga stickprojekt i tankarna. Gäller bara att få ned dem på papper höll jag på att säga, men snarare att få ned dem i garn ju .. xD
Jag ska sticka sockar och vantar så det kommer spruta ur öronen på mig till slut.. tror knappt att jag ens hinner få klart min egen röda halsduk till vintern.. menmen =) Det är kul förströelse om man tar några pauser emellanåt, så jag klagar inte ^^

Det är dock alldeles för tråkigt att sticka saker till sig själv egentligen (därför jag stickar sockar och grejor till typ halva släkten istället.., dessutom ska jag ju få raggsockar av farmor till jul har hon lovat ^^ dumt att sticka själv då :P ) så nu har jag hittat ett projekt jag vill få, men inte göra. Detta skickar man till mamma istället, och hon verkar rätt intresserad av att göra dem åt mig:

stickade knästrumpor förstås! Fast jag vill ha underknee och inte overknee som alla på bilden är. Men spana på "pompom-bollarna" på de blåa på bilden, sådana vill jag ha på! och så ska de vara vita ^^ Låter tjusigt? ;D det tror jag bestämt att det kommer bli!

Nej nu ska jag återvänta till mitt no-lifer-projekt. Sims 3.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP