söndag 12 juli 2009

God morgon ^^

Idag är det söndag. Idag ska jag kanske åka med Johanna ner till gottskär och äta glass. En favorit i repris sedan förra året =) Men vi får väl se, vädret är inte jättevarmt och hon kanske hade andra saker för sig.. vi pratade senast i typ tisdags :O

Nåja, i övrigt ska jag säkerhetskopiera viktiga filer på min dator inför att jag ska ringa datasupportgubben i nästa vecka. Som tur är så är jag hos mamma då så det finns alltid en annan dator jag kan komma åt internet ifrån =)

I alla fall. Igår upptäckte jag att jag inte har några fina bilder på mig med min nya frisyr. Bara "massor" med min gamla.. så då satte jag igång att redigera en bild. Kolla före/efter:


jag tycker nog egentligen inte om hur jag ser ut på själva bilden alls, men det är ju en klar förbättring i vart fall.. jag måste bli av med mina ringar under ögonen! Stod i illustrerad vetenskap att det är en av sakerna som bestämmer om en kvinna är allmänt attraktiv/oattraktiv ... illa!

Men det kommer väl med tiden.. man kan inte forcera en snygg bild i mitt fall.. vissa dagar klaffar det bara -.-'

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP