tisdag 7 juli 2009

Era jävla idioter

Tänkte visa upp allt snyggt jag köpt mig, men nånting kom i min väg. Jag kollade på nyheterna. Ett inslag om väskryckare som skyfflade ner en 80-årig kvinna ner för en ravin. Fyfan alltså. Jag har någonting att säga er och alla andra jävlar som gör liknande saker:

Era förbannade, jävla idioter! Att ni inte skäms! Hur i helvete kan man göra något sådant?! Klarar ni inte bättre än att ge er på en försvarslös stackars pensionär? Hur fan är ni funtade som klarar av att knuffa ner någon så gammal och bräcklig ner för en hel jävla ravin?! Det är ett under att hon överlevde! Förbannade jävla idioter. Sådana som ni borde inte få leva. Ni bryr er inte ett jävla skit om någon annan, så varför borde vi bry oss om er? För helvete, folk som ni är samhället skam, avskummet som inte förtjänar att slicka de skitiga sulorna under mina skor. Ni förtjänar att trampas på och dö en lång plågsam död. Så gör man tamejfan inte. Det är så jag skäms för att ens leva i samma land som ni.

Dåså. Resten får vänta tills efter Morden i midsommer är slut =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP