söndag 12 juli 2009

Glass! :D

Det blev jäkligt stressigt när jag skulle iväg. Pappa körde mig och han körde alldeles för fort. Hann precis i tid till att nästan springa ombord på bussen.. xD Då upptäckte jag att jag inte hade några pengar.. så jag fick glassen i födelsedagspresent av Johanna! Tack för det ^^
Jag var för övrigt en dålig fotograf idag, har inte ett enda kort :(

Menmen. Sen åkte vi hem till mig och kollade på filmen How to loose a guy in 10 days. Typisk förutsägbar amerikansk romantisk komedi, men det är just därför den är så bra :D passar mig perfekt ^^

I övrigt har jag säkerhetskopierat allt jag inte vill bli av med ifall datasupportsnubben vill formatera datorn.. det blev 11GB.. heheh. Nåja, nu är det fixat i alla fall =)

och nu är jag trött! Imorgon kommer Robert ned, och då ska jag ringa min bror också, han sa ju att vi fick komma och hälsa på någon gång under lovet, så då är det ju bra tillfälle nu när han har semester också och allt! Utöver det ska vi hinna med att gå i stan någon dag, städa huset, fira mig på torsdag, grilla med NV-klasserna på fredag.. ja.. vi har en del att stå i =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP