lördag 11 juli 2009

Kalasdag

Mitt kalas hos mamma är för övrigt flyttat till 1a augusti.. nåja, hellre att alla kan komma än att jag har det nära födelsedagen. Josefin och Oskar kommer nog på besök någon gång under veckan ändå. Jag antar att de inte kommer på kalaset längre, då det är deras 2årsdag.. xD Då går man inte på andras släktkalas.

Nåja.

Idag är det ju kalas i alla fall, och jag ska snart fortsätta baka på min tårta. Ska dekorera den med grädde, jordgubbar och noblessechoklad. Den kommer nog bli något sånthär:

denna bakade jag för exakt ett år sedan imorgon, haha vad lustigt xD
I alla fall. Så någonting brukar de se ut. Ibland dekorerar jag med kiwi och vindruvor och noblessechoklad istället. Det är lite olika. Men det är alltid något geometriskt mönster, och det är alltid gräddtårta ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP