onsdag 15 juli 2009

Hemma!

Nu är vi hemma från brorsan min. Oliver var så jättesöt, jag fick mata honom med kalops och morötter ^^ Och vi hade så trevligt där borta så, slappade mest, härligt väder, gick ned för att bada. Men det var maneter så jag badade inte. Martin och Robert badade en snabb sväng dock. Robert såg ut som en haj bet honom i röven hela tiden för att han var så rädd för maneterna. Herregud hahaha han såg så rolig ut xD

Men jag ska slänga upp lite bilder senare, ska äta först!
Härlig dag i alla fall =)

Och nu har datorsnubben kollat på min dator också. Kostade väl en del, eftersom min dator är en s.k. "företagsdator". Men vaddådå. Han analyserade allt som var fel, tipsade om lagom uppgraderingar vi kan köpa till datorn (ett ram-minne alltså) och la in lite trevliga program och städade upp. Uppstarten är redan snabbare, men programmen går fortfarande rätt segt. Därav uppgraderingen i ram-minne =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP