lördag 4 juli 2009

Gokväll i stugan =)

Har suttit här och spelat Railroad Tycoon 3 i säkert 4 timmar nu. Första typ 10 gångerna gick det åt skogen rätt fort, sista gången gick det nästan för bra ända från början.

men jag har spelat det flera gånger innan, och jag måste säga att när man väl fått kläm på det har man rätt kul i några timmar. Man tröttnar efter alldeles lagom lång tid =)

Utöver det så blir blonderingen av imorgon istället, men nu ska vi istället iväg till Roberts pappa såhär på kvällen. Robert har fått ett sommarjobb. Just den veckan jag fyller år *suck*. Alla dissar min födelsedag.. nåja, men han måste ju ta chansen att jobba när han får den ^^

Dagens stora mirakel-nyhet är att jag blivit vän med Mira. Mira är Roberts lillasyster för alla er som inte vet, och hon har alltid hatat mig. Nu är det dock slut på det, och jag är redan trött på att hon gillar mig! Maken till bortskämt uppmärksamhetskrävande barn får man leta efter. Envis är hon med!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP