onsdag 22 juli 2009

Gomorron =)

Mer normal tid att vakna idag, typ vid 10snåret.
Jag ser jättebra ut idag förresten:

..typ hej 80-tal med tofsen på sne >_<
(btw jag var ironisk om "jättebra"..)

Sotis gör framsteg och har varit och nosat runt i hela huset, men lillkillen är "försvunnen". (vi vet att han inte kan ha tagit sig ut, för alla fönster och dörrar är stängda förutom när vi släpper ut och in Sotis, och då har han inte varit med). Han måste vara någonstans i huset, men det är knäpptyst (han har ett halsband med en bjällra) och vi hittar honom inte under några möbler alls. Helt borta. Han brukar fara omkring som fem hela yrväder och nu är det knäpptyst helt plötsligt. Jag oroar mig.
Men han kommer nog fram... .. . *oroa mig mer och inte kunna släppa det*

Nu ska jag nog smsa och höra med min bror om jag får spela sims 3 på hans dator :3 I och för sig är klockan typ bara halv 6 på morgonen där han är, men han svarar väl så småningom =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP