tisdag 28 juli 2009

Hejsvej



Jag måste bara få säga att jag älskar färgen på mitt hår <3 Speciellt varje gång jag duschat med silverschampoo. Underbara färg <3 Har tyvärr börjat få lite lite utväxt nu dock :(
Nåja, det är det värt, att fixa om och om igen för att få denna färgen! :D

Nu ska jag hur som helst fara iväg till pappa för att fixa allt det där jag sa att jag skulle fixa..
Det var nåt mer jag tänkte på.. hmmm..

Juste! Funderar på att fixa lite kategorier i denna jäkla bloggen. Har snart 800 inlägg, och de ligger bara hur som haver. Kan man fixa detta i efterhand tro? Hmm. Det får bli mitt eftermiddagsprojekt. Pappa först!

1 kommentarer:

jennie 28 juli 2009 kl. 13:18  

Ja det går att fixa i efterhand, det är superlätt:D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP