lördag 18 juli 2009

Gokväll =)

Idag har jag då verkligen inte orkat göra något vettigt whatsoever. Har tagit mig igenom halva "medium" på Guitar Hero. Ganska skillat för att bara ha haft det i två dagar tycker jag ändå! Men jag får bara 3-stjärniga recensioner hela tiden (jag är medioker alltså).. så vida jag inte fuskar och övar i övningsläget :D Skitbra faktiskt :o Man kan öva låtarna i långsammare tempo :D
Haha, men varje gång spelet laddar kommer det upp ett litet citat, och jag kände mig väldigt träffad av ett av dem; "real guitarist don't sit on their couch while playing" eller nåt liknande xD

I övrigt är jag jättefräsch idag verkligen. Orkar inte göra någonting. Har simmat runt i min egen svett i sängen halva dagen och fått sällskap av Robert en stund med. Sedan fick jag för mig att göra tacos till middag och for iväg ner till affären strax innan stängning. Fyfan, jag har ätit ihjäl mig denna veckan. Kebabrulle i måndags, 2 middagar (först grillat kött hos storebror, sedan fiskpinnar hemma) i onsdags, ett stort lass thaimat i torsdags, plusmeny på McDonalds samt alldeles för mycket grillat kött och potatissallad i fredags, och så tacos tills jag sprängdes idag. Om vissa renar kroppen genom att bara dricka buljonger och grejor i x antal dagar för att må bättre, så gör jag det motsatta! Jag skitar ner kroppen för att aktivera dess försvar så kanske den blir mer mån om att hålla rent sig själv i fortsättningen :D ... ja det är ju värt att testa i alla fall..


Usch vad fräsch jag är. Verkligen. Står inte ut med mig men orkar inte göra något åt mig. Nu ska jag gå och svulla chips (jag VISSTE att sourcream&sweet chili fanns! Hittade den för första gången idag, har letat som en galning!) med Robert och spela typ Caesar III eller nåt.. >_<

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP