onsdag 15 juli 2009

Brorsonen =)

Spana in denna lilla gullungen va ^^


.. jag fick mata honom och allt, haha, jag har väl inte precis superskillz, och tid tog det, men det var ju roligt, och han var så söt så :o speciellt hans små glädjetjut mitt i allt, eller små glimtar av leenden :o På bilderna av när jag matar honom där jag också syns är jag desto mindre vacker däremot.. fina miner på vart enda ett xD


.. och i dendär gåstolen är han en riktig fartdåre! Även om han inte går annars. Han står lite, och hoppar när man håller honom i händerna, annars sitter han still på fläcken. Kryper inte ens. Men i gåstolen, då blir det fart på grejorna! (Notera "vadderingen" längst fram för att skydda hälsenorna på folk i omgivningen, och tungan som är utsträckt i ren koncentration när han tar fart allt vad han har xD)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP