fredag 10 juli 2009

Snyggt!


Jag är sjukt nöjd. Det är skitsnyggt alltihop. Mycket mycket bättre än när det var blått alltihop. Usch, hur stod jag ut? :o

Något som är mindre snyggt just nu är mina naglar. Bestämde mig för att måla om dem imorse av rädsla att de skulle gå sönder utan ett "stärkande" lager nagellack över hela naglarna och inte bara flagor. Det svarta nagellacket tog dock slut och lämnade bara tjocka och klumpiga markeringar på mina naglar. Pappa kallade dem häxklor när han fick se dem. För illa för att visas upp alltså. Men nu ska vi snart till ica maxi och handla inför mitt kalas, och då ska jag passa på att handla nytt nagellack! kostar ju bara 25 kr. Har de erbjudandet med 2 för 40 kr kvar så köper jag 2 svarta på en gång! De tar ändå slut så fort..

Nåja, först ska jag röja upp lite här på rummet =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP