tisdag 21 juli 2009

God natt!

Jag, vaken halv 8 på morgonen?! Jodå, jag gick upp vid klockan 10 i 6 faktiskt. Då mjauade våran pisen, sotis alltså som sov ute vid mig =)

Har dåligt samvete, för efter att ha läst på vet jag att man ska inte fräsa åt katten om hon fräser åt den nya, man ska leka bort det, distrahera med en leksak. Och man ska inte heller tvinga ihop dem för att få något att hända, det ska få ta sin tid. Vi forcerade ihop dem efter några timmar typ (inte tryckte ihop dem men hade dem tillsammans på en väldigt liten yta, det morrades och frästes från Sotis sida, lillen blev rädder efter en stund), och jag skällde på Sotis när hon morrade och fräste. Ingen bra start. Alls. Hoppas att det går att lappa ihop. För just nu vill hon knappt komma in i huset fast att det regnar.. och lillen ligger bara och trycker under soffan.. :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP