onsdag 8 juli 2009

Frukostvanor

Har börjat fundera på om jag är ensam om det, eller om det är något som gäller för fler än mig. Att ha speciella frukostvanor alltså.

Sedan urminnes tider består min frukost alltid utav en rostad grov macka med antingen ost eller någon god röra på. Efter detta kommer en skål med jordgubbsfil och müsli (alternativt branflakes) och russin. Till detta dricks apelsinjuice (alternativt vatten om det är varmt ute).

Imorse åt jag då alltså en rostad grov macka med potatissallad på, en skål jordgubbsfil med branflakes och russin, samt ett glas vatten. Jag börjar känna mig förutsägbar. Samma sak varje morgon. Idag toppade jag i och för sig med en apelsinchoklad-ballerina. Men den kändes bara malplacerad..

Well, good thing att jag bor på två ställen då. Detta gäller nämligen bara hos pappa. Hos mamma har jag inte samma möjlighet att äta detta då hennes kylskåp ser annorlunda ut. Där måste jag äta det hon plockar fram. Brukar bli macka med ost och gurka så fort jag får chansen dock :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP