onsdag 8 juli 2009

Min dag, del 3

Sedan, efter att hon kollat på Michael Jackson -uppståndelsen en stund på teve, skjutsade mamma mig hem =)

Detta är då vad jag hade handlat i stan:


Hållare till min Elvisplanch som äntligen får inta sin rättmätiga plats på väggen ovanför min säng! Elvis forever! Åt helskotta med Michael Jackson =)


Linne från H&M med söta axlar&rygg(98 kr, omg jag älskar rea!), lite nya underkläder, och något facewash för känslig hy (i samma serie som de andra produkterna jag redan har).. det närmaste jag kunde komma något som tar bort finnar..allt annat stod på hyllan för "fet hy" (vad var det jag sa?)


Och här var jag igen ja. Jag är förälskad i mitt nya hår! ^^ det ser 1000 gånger bättre ut plattat än med "självfall (det är väl för kort för att kunna ha det numera.. -.-), och det är 1000 gånger snyggare irl än på bild :D

Dagens outfit var för övrigt den rödprickiga blusen, som synes, samt den nya svarta kjolen som inhandlades samtidigt! Såg den på H&M här i kungsbacka med, dock utan rea. Underbart att de inte gillar den lika bra i karlstad :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP