måndag 13 juli 2009

längre hår!

Åh jag döör, när jag satt och kollade igenom vad jag ville säkerhetskopiera och inte så hittade jag äldre bilder på mig. Kolla här:




Se vad söt jag var! JAG VILL SE UT SÅ IGEN! Vad är skillnaden ? HÅRET! Se vad långt fint underbart vackert hår jag hade! GE MIG DET!! Jag deppar ihop över mitt korta hår varje gång jag hittar dessa bilderna.. det var inte uppklippt, det var inte kort, det var inte fult.. jag vill tillbaka dit! Det var den 27e mars 2007 som jag tog det ödesdigra beslutet! Då klippte jag upp mitt hår. JAG ÅNGRAR MIG SOM FAN! (usch vad omogen jag låter med caps hela tiden..). En av bilderna här ovanför är till och med från Dagen Innan!

Jag ÅÅÅÅÅNGRAR mig!!!

Därför försöker jag vinna en hårförlägning från happyhair nu.. har mailat in, hoppas på det bästa.. vad som helst för att få längre hår igen! (och min budget tillåter mig inte att köpa själv..)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP