torsdag 9 juli 2009

Rubrik

Nu har jag sytt 2 utav soffdynorna. Så nu har jag 2 kvar till imorgon =) Rätt lagom tycker jag, för om jag gör fler nu blir jag nog galen på dem inom kort. De tog dock inte så lång tid att göra vilket är bra..

Så nu har jag mest inget att göra. Pappa och Monica är och dansar, och min bror är ju i usa i över 2 veckor till, så jag är ensam hemma jag. Tror jag ska bänka mig framför teven med stickningen sedan. Känns lagom.

För övrigt sitter jag här och upptäcker möjligheterna med min nya klippning och min nya hårfärg.
Hittils har jag kommit fram till att det är bara snyggt lockigt om man duschar på morgonen och låter det få självfall innan man borstar det. Knut i nacken/på huvudet under natten går fetbort. Blir bara sepefult. Och så har jag upptäckt två variationer:


.. antingen kan man ju platta det och ha på lite mer ögonsmink (okej, jag kan värre än sådär, men nu är det sommar ffs :o ) så går man mer åt det "snygga" hållet.. som jag hade det i tisdags då =)


... eller så kan man låta det få självfall och sätta dit några små tygblommor, så går man mer åt det "söta" hållet, så som jag gjort idag =) Då lät jag sminket gå i rosa istället för svart också för att förstärka gulligheten ^^

Funderar bara på hur jag ska ha det på mitt kalas nu O.o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP