torsdag 23 juli 2009

En till bortslösad dag...


... men jag fick min mobil :D


och här är två söta bilder på pisekissen också ^_^



Jag har spelat sims hela dagen. Ställde inte om livstiden, min idiot. Tänkte att "då blir det ju jättekort". Sedan blev jag nästan så trött på spelet så jag blev illamående till slut. Så nu vet jag inte vart jag ska ta vägen, man känner inte för att göra så mycket när man mår illa.. kanske sticka lite i soffan.. strumpor till brorsan är nästa projekt!


Sj jävlas igen, som vanligt.. både jag och Robert har försökt beställa en resa över internet men sidan ger oss bara "kortuppgifterna är fel, var god korrigera dem" eller nåt liknande, och våra kort fungerar utmärkt på andra sidor på internet.. jävla sj.. nu blir resan dyrare-.- har skrivit ett klagomejl.. igen.. förbannade... såhär går det när sossarna får styra landet! Monopol hit och dit och stora bolag som missköter allting bara för att de kan! För att ingen kan konkurrera ut dem.. hurra för att det snart kan ske =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP